Thursday, April 23, 2009

RAJALEIDJA

Ma käisin Uhtna lasteaias ja selleks ma teen lasteaia kasvatajast, sest seal on väga armas ja lahke kasvatajaja ma tahtsin ka teile näitata kui lahke ta on. Kasvataja Piia töötab teises rühmas. Kui keegi on kurb, siis kasvataja Piia aitab alati. Mina arvan et tal on väga polju sõpru , sest kõik tahaksid nii abivalmis inimese ga sõber olla. Kuigi kasvataja Piia jalg on haige on ta siiski sõbralik ja lahke.Kui ma küsisin kas talle meeldoivad lapsed siis ta ütles et jajah, kindlasdi. Kasvataja Piia töö hakkab kell 7:00. Kasvataja Piia käis Rakvere Pedagoogikakoolis ja Tallinnapedagoogiline Seminar.
Kasvataja Piia käis nendes koolides et saada kasvatajaks. Kasvataja Piiat tüütab lasteajas ära koosolekud. Kasvataja Piia töö lõppeb ära kell 18:30.

No comments: